اس ام اس جدید خرید کارت شارژ

مشترک عزيز اين اس ام اس را تنها افراد خوش تيپ و خوشگل ميتوانند بخوانند×*%^$4$4+! چيه نکنه توقع داري بتوني بخونيش

سری جدید متن شارژ رایتل

سه تا ستاره تقدیمت می کنم : یه ستاره پر ِبوسه ، که دلم بی تو می پوسه . یه ستاره پر امید ، واسه هر کی که تو رو دید . یه ستاره پر رویا ، چه قشنگه با تو دنیا خرید شارژ رایتل میدونى اوج رفاقت كجاست؟ به فكر رفیقى باشى كه هیچ وقت به فكر تو نیست. من الان در اوج رفاقتم

اس ام اس خنده دار رایتل

هواشناسی گفت ابری بودن هوا باعث پژمرده شدن گلها شده! اس ام اس دادم ببینم گل من حالش چطوره؟ کارت شارژ رایتل ميدوني فرق تو با آهن جيه ؟ آهن زنگ ميزنه اما لااقل تو يه پيامک هم نمي د!!!

خرید کارت شارژ رایتل

من صفرم تو دویي! با تو بيستم بي تو نيستم!!! خرید کارت شارژ رایتل آرزو دارم دلت از غصه ها خالي شود سهم تو از زندگي يك عمر خوشحالي شود .

متن جدید درباره کارت شارژ

ميدوني فرق تو با يانگوم چيه؟ يانگوم جواهري در قصره ولي تو قصري از جواهري!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

چهار شنبه 17 تير 1394برچسب:, | 22:56 | تیموررضائی شهریور |